Kunde (næringsbygg) har montert elbilladar frå Tesla.
Ved isolasjonstesting ved 250V er motstanden kun 0,2Mohm mellom L1-PE, 3,4Mohm mellom L2-PE, 3,4Mohm mellom L3-PE og 0,2Mohm mellol N-PE.
Når me kontakta Tesla om dette seier dei dette er å sjå på som nornale verdiar.
Korleis kan dette vere lovleg når kravet er 1Mohm ved fast installasjon, og sett på som normalt ved måling ved kun 250V? Hadde målingar våre utført med 500/1000V kunne eg skjønt det var overspenningsvern eller liknande innebygd i ladaren, men reknar ikkje med det er det ved kun 250V, då fasespenning ved TN-S er ca 230V.
Erfaringar?
Innvendigar?
Evt tilvising til norm/forskrift?
Les mer.
Registrer deg og bidra til Norges største fagforum for sikkerhet.
Allerede medlem?
Logg inn
Du har for øyeblikket ikke mulighet til å poste innlegg.
Registrer deg og bidra til Norges største fagforum for sikkerhet.
Allerede medlem? Logg inn
Trenger du sertifisering, opplæring eller kurs i elsikkerhet? Enten du velger e-læring, et webinar eller et instruktørledet kurs fra Trainor, er kurset laget av våre fremste eksperter. Alt til det beste for din læring og sikkerhet.