Hei.
I ein tidlegare post her på forumet vart det av forumleiar forklart at Figur 701B-5 i NEK 400 (s. 330) kun gjeld for foldbare dører (https://dev.trainor.no/cms/Forum/Forskrifter-og-normer-DSB/Tolkning-figur-701B-nr-5).Dette medfører, slik eg ser det, at det er figur 701B-4 som må brukast ved andre dusjløysingar, med det resultat at ei veldig mykje større sone ved dusjen blir definert som sone 0 og 1. Dette medfører vidare at vaskemaskin ikkje kan plasserast ved dusjkabinett (701.55).
Løysinga vist på planteikninga under vil ikkje vere iht. norm med tolkinga presentert over. Dersom ein ser på skyvbare dusjdører som prinsipelt det same som foldbare dusjrører (eg ser som sagt ikkje heilt forskjellen mhp. elektriske våtsoner) - så vil løysinga under vere OK.
Anser forumleiar det eg skriv over - i avsnitt 2 - som korrekt tolking av normen? Andre kommentarar?
Godkjent FSE-opplæring for deg som jobber med elektriske forsyningsanlegg. Hold deg oppdatert slik at du og dine kolleger får en trygg arbeidsdag. Les mer.
Registrer deg og bidra til Norges største fagforum for sikkerhet.
Allerede medlem?
Logg inn
Du har for øyeblikket ikke mulighet til å poste innlegg.
Registrer deg og bidra til Norges største fagforum for sikkerhet.
Allerede medlem? Logg inn
Trenger du sertifisering, opplæring eller kurs i elsikkerhet? Enten du velger e-læring, et webinar eller et instruktørledet kurs fra Trainor, er kurset laget av våre fremste eksperter. Alt til det beste for din læring og sikkerhet.